Overnight Oats met bananenwater

Patrick's gerecht van de maand: een gezond ontbijt!

Goede voornemens hebben een goede start nodig. Daarom deze week een gezond en makkelijk ontbijt: de overnight oats met bananenwater.

Dit heb je nodig:

– 1 banaan
– 75 gram havermoutvlokken
– 55 gram rode vruchten (diepvries)
– 1 el geraspte kokos
– 0,25 liter water

Een aantal van de ingrediënten is vervangbaar. Houd je niet van kokos? Dat laat je dat weg. Je kunt het ook vervangen door bijvoorbeeld cacaopoeder.Dit is mijn ontbijt á 500 kcal, voor minder calorieën kun je de ingrediënten verminderen.

Zo maak je het klaar:

1 Doe de banaan met het water in een blender en blend het zo fijn dat je bananenwater overhoudt. 

2 Doe de havermout in een (afsluitbare) kom. 

3 Schenk het bananenwater over de havermout. 

4 Voeg de geraspte kokos en rode vruchten toe. 

5 Bedek de kom met een deksel of folie en zet deze voor een avond in de koelkast. 

Eet smakelijk morgenochtend!

Groetjes Patrick

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Share This

Share This

Share this post with your friends!

Scroll naar top