“Wist je datjes:” Alles over lidmaatschap!

In de nieuwe “Wist je dat?”-rubriek, nemen we je mee door het brede scala aan mogelijkheden die Sportcenter Allround biedt. Vandaag: alle FAQ’s over lidmaatschap en aonnementen!

Frequently asked questions:

Hoe kan ik lid worden?

Als je lid wil worden van Sportcenter Allround nodigen we je van harte uit op de club. We nemen graag de verschillende mogelijkheden door en geven je advies.

Laat HIER je gegevens achter en we nemen meteen contact met je op om een date te plannen!

Wat kan ik allemaal met mijn lidmaatschap?

Met het Allround lidmaatschap kun je gebruik maken van alle faciliteiten. 

Deelnemen aan trainingen, gebruik van de douches en de sauna. Met het Fitness Only kun je gebruik maken van dezelfde faciliteiten maar niet deelnemen aan trainingen. Mocht je toch een keer een training willen proberen meld je dan bij één van onze medewerkers.

Kan ik mijn ledenpas delen?

De ledenpas is persoonsgebonden en niet te gebruiken met meerdere personen.
Mocht je echter op vakantie gaan, dan is het wel mogelijk je pas over te dragen aan een ander persoon zodat hij of zij tijdelijk gebruik kan maken van de pas. Pas overdragen: KLIK HIER!

Kan ik met mijn Allround pas ook trainen bij andere clubs?

Jazeker. Sportcenter Allround is aangesloten bij de VES (Vereniging Exclusieve Sportcentra). Als lid heb je toegang tot alle 109 aangesloten sportcentra. Dus ben je een keer niet in de buurt en wil je toch sporten, meld je dan aan bij een ander sportcentrum via deze pagina!

Kan ik mijn lidmaatschap omzetten naar een ander lidmaatschap?

Een abonnement kan altijd worden ge-upgrade bij de eerst volgende betalingstermijn. Het downgraden van je abonnement kan altijd als de afgesloten periode is verstreken.

Kan ik met een 1x per week lidmaatschap mijn gemist sportbezoek inhalen?

Mocht je per maand betalen dan kan je binnen de maand je sportbezoeken opmaken. Mocht je kiezen voor een betaling in 1x dan kun je bij een 12 maanden contract 52 x sporten over 12 maanden. De tijd waarin je je sportbezoeken kunt inhalen is dus ruimer.

Hoe lang is mijn 10 rittenkaart geldig?

Een 10 rittenkaart is 6 maanden geldig.

Kan ik mijn lidmaatschap bevriezen?

Een lidmaatschap kan worden bevroren als je door speciale en aantoonbare omstandigheden niet kunt sporten. Een bevriezing kan worden aangevraagd op de club of door een e-mail te sturen naar info@sportcenterallround.nl

Ik ga verhuizen, hoe geef ik mijn nieuwe gegevens door?

We ontvangen je nieuwe adres gegevens graag via info@sportcenterallround.nl

Hoe en wanneer kan ik mijn lidmaatschap op zeggen?

Het lidmaatschap kan worden opgezegd op het moment dat de afgesloten termijn is verstreken. Daarna is deze maandelijks opzegbaar. Je kunt je lidmaatschap opzeggen op de club of door een e-mail te sturen naar info@sportcenterallround.nl

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *