SPRINT

OVER DE LES

Sprint is een 30 minuten durende High Intensity Interval Training (HIIT) op de fiets. De training is ontwikkeld om in relatief korte tijd zoveel mogelijk resultaten te boeken. Sprint is een pittige training, maar je kan zelf je intensiteit bepalen. Hierdoor is de les toegankelijk voor ieder niveau.

Trainingseffect van Sprint

De workout sprint is specifiek ontworpen als HIIT: een training met spurten van zeer hoge intensiteit, afgewisseld met intervallen van korte rustmomenten. Gedurende een half uur tijd, zit je zo’n 20 minuten op 85 procent van je maximale hartslag. Hierdoor verbetert het cardiovasculaire systeem, neemt het vet percentage af en het spier percentage toe. Ook verbeteren de spierkracht en uithoudingsvermogen. Bovendien verbrand je niet alleen tijdens de les een hoop calorieën, want het karakter en de opbouw van de training zorgen ervoor dat je ná het trainen blijft doorverbranden.

LOCATIE

Maandag

-

-

-

-

-

Dinsdag

-

-

-

-

-

Woensdag

-

-

-

-

-

Donderdag

-

-

-

-

-

Vrijdag

-

-

-

-

-

Zaterdag

-

-

-

-

-

Zondag

-

-

-

-

-

INSTRUCTEURS

Jeffrey
walter
Kelvin
Patrick
Leon
Jan
Ernst
John