Nieuws

  • Outdoor dag 10 februari schrijf je in

    10 Februari gaan we een uniek outdoordag organiseren. Schrijf je snel in.

    Lees meer
  • Start nieuwe cursus mountainbiken

    in februari 2019

    Lees meer
Meer nieuws

Welke les is jouw favoriet?

* ABS15
Abs is een workout van 15 minuten, waarbij de volledige focus ligt op het trainen van de buikspieren.

* ABS/CORE
Tijdens de Abs/Core train je je core, misschien wel de meest belangrijke zone van je lichaam om te trainen! Door het trainen van je rompspieren (rug-, buik- en bilspieren, heupflexoren en hamstrings) word je hele lichaam sterker, je krijgt er een goede houding door en er komt veel minder druk op je wervelkolom te staan. Dit vermindert aanzienlijk rugklachten of kan rugklachten voorkomen.

* BODYATTACK
Een high energy intervaltraining op basis van eenvoudige, door sport en atletiek geïnspireerde bewegingen. Het resultaat is een hogere calorieverbranding, snellere conditieverbetering en meer afwisseling. Een endorfinekick die jou die ‘extra mile’ doet gaan. Voordelen: maximale (na)verbranding per training, zeer afwisselend, uitdagend en motiverend, geen eenzijdige belasting.

* BODYBALANCE
De Yoga, Tai Chi, Pilates workout waarbij je flexibiliteit en kracht opbouwt en je een gevoel krijgt van rust en kalmte. Gecontroleerde ademhaling, concentratie en een zorgvuldig gestructureerde series van stretches, bewegingen en houdingen op muziek creëren een holistische workout die het lichaam in een toestand van harmonie en balans brengt.

* BODYJAM
BODYJAM bestaat uit een geweldige mix van muziek, cultuur en dans. Het is cardio fun op zijn best voor iedereen die graag danst en beweegt. Het programma is opgebouwd uit blokken en elke fase eindigt met een complete dans waarbij je helemaal uit je dak kunt gaan. Een verslavende mix van de nieuwste dansstijlen op de coolste muziek.

* BODYPUMP
Een super uitdagende vorm van krachttraining. Resultaat: een uitgebalanceerde training voor de juiste lichaamshouding en sterke, strakke spieren. Be somebody…. BODYPUMP

* BOOTCAMP 
Een fitnesstraining in de buitenlucht. De les bestaat uit hardlopen en spierversterkende oefeningen, waarbij gebruik wordt gemaakt van verschillende trainingsmaterialen, eigen lichaamsgewicht en hindernissen. Een hoge intensiteitsles van 45 minuten. Hou je van uitdagingen? Ga dan een keer mee naar buiten!

* BROGA
Yoga te zweverig? Daar brengt Broga verandering in! Power, energie, spierversterking en mobiliteit staan centraal in deze stoere training. Broga vindt zijn wortels in de yoga, maar is erop gericht om de oude kunst een nieuw, krachtig en dynamisch leven in te blazen. De voordelen van Yoga, zeker in combinatie met kracht- en duursport, zijn namelijk zeer groot. Het is niet voor niets dat professionele atleten massaal op de yoga mat te vinden zijn.
Flexibiliteit is nodig om al de andere skills van het lichaam optimaal tot hun recht te laten komen. Core versteviging, spieropbouw en -controle, functionele movement en cardio, zijn allemaal elementen die bij Broga centraal staan. Op deze manier heb je Yoga nog nooit ervaren!

Verwacht niet: jezelf minutenlang je in allerlei moeilijke knopen te hoeven vouwen. 
Verwacht wel: Met compleet andere ogen naar Yoga te gaan kijken en bezweet, vol energie, krachtig en trots Studio Dynamic uit te lopen. 

Broga werd in de USA ontwikkeld om yoga toegankelijk te maken voor mannen, maar al snel bleek dat iedereen baat had bij deze uiterst functionele, maar laagdrempelige training.

* CC30 
Een opzwepende les op muziek waarbij gewerkt wordt met crosstrainers, eigen lichaamsgewicht, losse gewichten en een tube. In 30 minuten wordt gewerkt op een hoge intensiteit aan conditie en kracht. Als je snel fit wilt worden en weining tijd hebt, dan is dit de ideale les voor jou!

* CIRCUIT
Meer uit je training halen? Doe dan mee met CIRCUIT,  Dé instaples van Allround, maar ook voor meer ervaren sporters een uitdaging! Voor ons is het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan een groepstraining, daarom hebben we deze laagdrempelige en toegankelijke training speciaal voor jullie bedacht. Door deel te nemen aan deze groepstraining haal je sneller resultaat en train je veiliger dan wanneer je dit zelf doet.
Tijdens deze 45 minuten durende les maken de deelnemers gebruik van conventionele fitnessapparaten die de grote spiergroepen van het lichaam trainen. Maar dat is niet alles… De mogelijkheid ligt er namelijk in het uitvoeren van de alternatieve vrije oefeningen, zonder machine! Het zelf moeten inzetten en controleren van een beweging, vergt vaak meer motorieke vaardigheid en kan een hele nieuwe dimensie aan je training geven! Dit alles gebeurt onder de begeleiding van één van onze ervaren trainers, zodat JIJ optimaal rendement haalt uit JOUW training. 
In totaal telt de les drie rondes van tien oefeningen waarbij je 45 seconden werkt en 15 seconden de spieren even rust kunt geven om je voor te bereiden om je volgende onderdeel. Je kunt dus de vertrouwde apparaten gebruiken of toch de stap maken naar functioneel trainen met losse oefeningen! En elke vier weken hebben we een ander concept, zodat je altijd je lichaam kan blijven uitdagen om nieuwe vaardigheden te leren! Als je meer wilt weten, spreek één van onze medewerkers aan, we staan voor je klaar!

* COMBISTEP
Een energieke full body workout bestaande uit high-low aerobics, steps en bodyshape. Het staat voor fun, conditieverbetering en spierversteviging. Het is een gevarieerde les waarbij gebruik wordt gemaakt van de step, losse gewichten en tubes.

* CROSS BOXING
Cross Boxing is een perfecte mix van Fitness en Boksen. Middels het maken van`combinaties, slippen, duiken en ontwijken van stoten, trainen met o.a. ketllebells en battleropes, wordt je gevormd tot een keiharde afgetrainde atleet.
Er wordt gestart met een korte warming-up en aansluitend gaan we combinaties maken op elkaars handschoenen. Een fantastische manier om uithoudingsvermogen, kracht en coördinatie te trainen, in combinatie met de beste conditie- en krachtoefeningen. Geen sparvormen, dus je kan je bitje thuis laten! Al met al een heerlijke workout waarin trainen én plezier centraal staan.

* CXWORX 
Een 30 minuten durende core workout die zorgt voor sterke rompspieren en een goede lichaamshouding, wat een positief effect heeft op de lichamelijke gezondheid. Met dynamische training voor je buik-, bil- en rugspieren raak je als deelnemer in shape en voel je je sterker dan ooit. Met CXWORX wordt de sixpack waar je van droomt werkelijkheid!

* 50+ FIT
50+ Fit is speciaal voor onze oudere doelgroep waarbij functioneel trainen centraal staat. natuurlijk wordt er rekening gehouden met de intensiteit van de les, zodat je ook na je 50e gezond en vitaal blijft.

* GRIT Strength
GRIT Strength is een high-intensity interval training van 30 minuten. Je wordt tot het uiterste gepusht en verder! Je traint met een halter, gewichtschijven en je eigen lichaamsgewicht. Je ontvangt maximale persoonlijke aandacht omdat je in een kleine groep traint. Met de instructeur die samen met jou op de workout vloer meetraint en die jou en het team motiveert, zul je versteld staan van hoe hard je kunt trainen!

* HIIT  
Een high intensity interval training (HIIT) waarbij je door veel spiergroepen tegelijk te trainen enorm veel calorieën verbrand. Uithoudingsvermogen en spierversterking worden tegelijk getraind. Als je snel wilt afvallen, sterker worden en een betere conditie wilt krijgen, dan is dit dé les voor jou! Het enige dat je nodig hebt is de wil om het beste uit jezelf naar boven te halen. De training duurt 30 minuten.

* METCON STRENGTH
Ben jij klaar voor the next level? Dan is de Metcon Strength de ultieme training voor jou. We trainen om beter te worden. Sterker. Sneller. Fitter. De Metcon Strength is door Allround ontwikkeld volgens de nieuwste ontwikkelingen binnen de kracht- en conditionele trainingsleer. In deze training ligt de focus op loodzwaar trainen, maar op een zo veilig en effectief mogelijke manier. We gaan te werk in drie fases: Warming up, Strenght, Metabolic Conditioning (Metcon)
In de Warming up bereiden we de spieren voor op zware inspanning met oefeningspecifieke technieken. In de Strength-fase staat techniek en mobiliteit voorop. Hierdoor ga je gewichten verplaatsen die je voorheen voor onmogelijk hield. In de Metcon-fase ga je helemaal los met de materialen en eigen lichaamsgewicht. 
Wil je aan je techniek werken, je kracht en uithoudingsvermogen verbeteren en ben je niet bang voor een beetje zweet? Doe dan mee met de Metcon Strength.

* PERFECT PILATES
Een trainingsmethode die veel aandacht besteed aan ademhaling, het sterk maken van buik- en rugspieren en versterken van de bekkenbodemspieren. Tijdens een Pilates les werk je bewust en geconcentreerd met alle spiergroepen in je lichaam.

* POWER CARDIO
Power Cardio is een les van 30 minuten waarbij wordt gewerkt op cardio apparaten, met losse gewichten en eigen lichaamsgewicht en heeft als doel je techniek, conditie en spierkracht te verbeteren. De les is qua intensiteit en niveau een stap verder dan Start to Train.

* POWER ROW
Zin om even HELEMAAL KAPOT TE GAAN? Kom dan naar de gloednieuwe les: Power Row. Een loodzware training, die roeien combineert met snoeiharde Kettlebell training. Van de conditie en van de kracht wordt gelijktijdig het MAXIMALE gevraagd. Tijdens Power Row werk je met een partner en wissel je in drie fases de roeimachine af met functionele Strength en conditioning training. 
Het is geen training voor watjes. Qua intensiteit zit Power Row op hetzelfde niveau als de Grit en Metcon Strength lessen. Maar het is ook geen training waar je bang voor hoeft te zijn. De les is zo ontworpen dat ieder niveau mee kan doen. We gaan nog niet teveel verklappen over de inhoud, maar verwacht een total body workout, een torenhoge hartslag en een ongeëvenaard energieverbruik. Waag de stap naar jouw next level en wees overtuigd van je kracht. Jij kan dit. Daar geloven we bij Sportcenter Allround in. Let's ROW!

* RPM®
Het rockconcert op wielen!! RPM is een indoor cycling programma dat voor iedereen geschikt is. De ultieme calorie/vetverbrandingstraining. Fietsen kan iedereen en helemáál op de afwisselende en motiverende muziek van dit programma. Ook voor wielrenners is RPM® een prima aanvulling op de buitenactiviteiten. Doe mee en Ride the caloriekiller…

* SH'Bam
Sh'bam is een laagdrempelige Dans-workout-class. Tijdens de drie kwartier durende les nemen de instructors Charell en Joëlla je mee op een muzikale reis langs bekende en minder bekende dansbare liedjes. Er komen verschillende dansstijlen aan bod waaronder hip-hop, house, jazzdance, latin en musical. De danspasjes worden uitgevoerd op liedjes van nu maar ook uit o.a de jaren 80 en 90. De tracks komen ongeveer 3 maanden lang iedere week aan bod zodat er ruimschoots gelegenheid is om de stapjes te kunnen volgen of zelfs te kunnen uitbreiden.
Iedereen is welkom; de les is gemaakt voor alle leeftijden, voor zowel heren als dames en voor mensen mét of juist zonder danservaring.

* Les Mills SPRINT
SPRINT is geen gewone workout, maar een High Intensity Interval Training (HIIT) van 30 minuten op een indoor bike. Het is intens, waardoor je in no-time je fitnessdoelen haalt met een  minimale belasting van je gewrichten. De SPRINT workout is kort, zodat je alles kunt geven om jezelf te pushen naar je fysieke en mentale grens.

* START TO TRAIN
Start to Train is een les van 45 minuten waarbij wordt gewerkt op cardio apparaten, met losse gewichten en eigen lichaamsgewicht en heeft als doel je techniek, conditie en spierkracht te verbeteren. Dus ben jij een nog niet zo ervaren sporter dan is dit de les waarin je je prima zult thuis voelen!

* TOTAL WORKOUT 
Een low-impact les vol variatie! De ene keer wordt tijdens de warming-up gebruik gemaakt van de steps, de andere keer gebruikt u hierbij de dynabands. Daarna wordt de les vervolgd met spierversterkende oefeningen gericht op buik, borst, billen en benen.

* XCO-WALKING
Gezellig, effectief trainen in de buitenlucht! Tijdens het lopen wordt gebruik gemaakt van xco's, een buis gevuld met grit, en train je het bovenlijf en de rompstabiliteit.

* YIN YOGA
Yin Yoga is een rustige, meditatieve, intense vorm van yoga. Het stimuleert de dieper gelegen weefsels, meridianen en organen. De houdingen worden minimaal 3 minuten aangehouden waardoor je oefent aandachtig te zijn en je open te stellen voor wat zich van binnen voordoet. Zo heb je veel tijd om je lichaam beter te voelen, je grenzen te verkennen en steeds een beetje verder te gaan. Daarnaast leer je zowel fysiek als mentaal loslaten en komen lichaam en geest tot rust

* ZUMBA®
Een combinatie van fitness- en dansbewegingen op Latin muziek. Een les waarbij plezier centraal staat voor iedereen mét en zonder danservaring!

Wij verzoeken je vriendelijk op tijd aanwezig te zijn bij de groepslessen, vanaf 120 minuten voor aanvang van een groepsles zijn de deelnametickets verkrijgbaar. Deelname is mogelijk tot een maximaal aantal personen per les, dus VOL=VOL.

 

Nieuws

  • Outdoor dag 10 februari schrijf je in

    10 Februari gaan we een uniek outdoordag organiseren. Schrijf je snel in.

    Lees meer
  • Start nieuwe cursus mountainbiken

    in februari 2019

    Lees meer
Meer nieuws

Contact

Sportcenter Allround
Zuidhoornseweg 6a
2635 DJ Den Hoorn

015 - 2578924
  • Personal Training

    Personal Training

    Personal Training helpt je je doelen te bereiken!

    Lees meer
  • SLIMdiet

    het eiwitdieet van SLIMdiet

    In 4 stappen naar een gezonde leefstijl. 

    Lees meer
  • Groepslessen

    Groepslessen?

    Sportcenter Allround geeft meer dan 100 groepsles activiteiten per week! Zoals Yoga, BodyPump, HIIT en Pilates

    Lees meer

Om jou zo goed mogelijk te helpen de juiste informatie te vinden, gebruiken we cookies op deze website. Hiermee kunnen we (soms in samenwerking met derden) jouw internetgedrag volgen. Als je verder gaat op deze website, gaan we er vanuit dat je daar akkoord mee bent. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina.